Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, sposoby dostarczania Klientowi zamówionych towarów oraz uiszczania przez Klienta opłat za produkty.

Dane firmy:

Ultra Team Sp. Z o.o.
Szlak 77/222
31-153 Kraków

NIP: 9542812302
Regon: 385471505


1. Sprzedawane produkty przeznaczone są do użytku domowego jak i profesjonalnego.

2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia wszystkich rzeczy bez wad.

3. Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

4. Minimalna kwota zamówienia za pobraniem wynosi 30 zł plus koszty dostawy. Dostawa odbywa się zgodnie z cennikiem zamieszczonym poniżej

4a. Koszty wysyłki krajowej wynoszą: - przesyłka kurierska opłacona przelewem do 25 kg: 16,00 zł, - przesyłka do paczkomatu opłacona przelewem do 25 kg: 10,00 zł, - przesyłka kurierska za pobraniem do 25 kg: 20 zł, - odbiór osobisty w punkcie sprzedaży: gratis - wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (płatność w punkcie odbioru gotówką lub kartą lub po przedpłacie przelewem).

4b. Koszty wysyłki zagranicznej oraz zasady przewalutowania są ustalane indywidualnie.

5. Kupujący by złożyć zamówienie, zobowiązany jest podać swoje dane, które będą wykorzystane do wystawienia faktury VAT i określenia miejsca wysyłki towarów, a także numer telefonu kontaktowego i adres e-mail, w celu potwierdzenia zamówienia.

6. Wysyłka zamówionych produktów następuje w ciągu 3 dni roboczych po zaksięgowaniu należnej kwoty na podanym koncie, lub wyborze opcji przesyłki za pobraniem. W przypadku braku zaksięgowania należnej kwoty w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

7. Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia oraz zgodności przesyłki z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia przez klienta śladów uszkodzenia, klient zobowiązany jest sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i poinformować o tym fakcie naszą firmę. Do reklamowanego towaru kupujący powinien udzielić krótkiej informacji na temat wady produktu.

8. Sprzedający jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedanych towarów z tytułu Rękojmi. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, lub posiada wady fabryczne zostanie wymieniony na niewadliwy. W tym celu należy skontaktować się z naszą firmą oraz odesłać towar na adres naszego sklepu razem z otrzymanym rachunkiem. Koszty związane z wysyłką towaru zostaną zwrócone reklamującym. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Reklamowany artykuł zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe np. z powodu braku towaru na magazynie, zaproponujemy inne produkty lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

9. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Dz. U. z 2014, poz. 827 o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towaru w nienaruszonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Gwarantujemy zwrot należności za zakupiony towar lecz kupujący pokrywa koszty dostawy i odesłania towaru.

10. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

11. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie na adres mailowy oświadczenia odstąpienia od umowy

12. Skutki odstąpienia od umowy:

a. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;

b. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;

c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;

d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;

e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;

f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

13. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.

b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sprzedającemu przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji złożonej przez kupującego.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr. 133, poz. 883 z późn.zm). Dane klienta przechowywane są tylko do zrealizowania wymaganej transakcji. Nie są dalej przekazywane ani nie są przesyłane innym instytucjom.