Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera, czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia oraz czy jest zgodna z zamówieniem.
W przypadku stwierdzenia przez klienta śladów uszkodzenia jest on zobowiązany sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i poinformować o tym naszą firmę.
Do reklamowanego towaru kupujący powinien udzielić krótkiej informacji na temat wady produktu.
Sprzedający jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedanych towarów z tytułu rękojmi. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu lub posiada wady fabryczne, zostanie wymieniony na niewadliwy. W tym celu należy skontaktować się z naszą firmą oraz odesłać towar na adres naszego sklepu razem z otrzymanym rachunkiem.
Sprzedającemu przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji złożonej przez kupującego.
Koszty związane z wysyłką towaru zostaną zwrócone reklamującym.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamowany artykuł zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe, np. z powodu braku towaru na magazynie, zaproponujemy inne produkty lub dokonamy zwrotu pieniędzy.